Święta 2014

Od kilku dni w grze dostępne jest wydarzenie świąteczne. Póki co jest prawie takie same jak rok temu, z jedyną różnicą, że kolejne zadania są odblokowywane w modelu 1 zadanie na dzień (do podejrzenia zeszłoroczne wpisy tu).

2014.12.06_18h33m53s_001

8 uwag do wpisu “Święta 2014

  1. Witam ;d Dlaczego u mnie domek świętego mikołaje jest do kupienia za aż 400 000 zł ;/ dodam ze zrobiłem w zeszłym roku te zadanie i posiadam juz ukonczony domek świętego mikołaja , no ale oczywiście nie zaliczyło mi zadania ze mam . Co moge zrobić czy tylko mi zostało kupić za 400 000 lub ominąć zadanie 15 diamentów, Czy po prostu zostanie naprawione to ;p ?

    Lubię

      1. Z tego co się dowiedziałem, to tak miało wyglądać. Cena jest zaporowa, aby nie posiadać zbyt wielu budynków tego typu.

        Lubię

  2. Piotrekkk: Ale zadanie mogło automatycznie zaakceptować ze w punkcie „kup domek świętego mikołaja” jest zaliczone , a nie, jest wybór albo 15 diamientów do pominięcia albo 400000 ;/ No bo w konću niektórzy mogą posiadać ten domek😀

    Lubię

    1. to jest Prawda , tak samo jest ze Domek Babkow tez czeba kupic i tak samo kosztuje chociaz juz mamy, wlasnie nie warto zeby to zadanie dalej robic.

      Lubię

Skomentuj

