Produkcje

Zestawienie produkcji z budynków gospodarczych:

2 uwagi do wpisu “Produkcje

  1. Uważam, że utworzenie czytelnego przeglądu produkcji jest wyśmienitym pomysłem 🙂 Może i nie niezbędnym dla posiadaczy większości budynków, ale bardzo przydatnym dla mniej zaawansowanych, a przez to często najbardziej poirytowanych (z folwarkiem nie ma lekko) graczy ;D

    Zastanawiam się tylko czy nie byłoby jeszcze funkcjonalniej, gdyby do powstających opracowań dodawać na końcu także dane dotyczące elementów potrzebnych do budowy obiektów i czasu ich konstrukcji – wiem, że te informacje znajdują się w odrębnym dziale, ale ich zdublowanie raczej nie wyszłoby czytelnikom na gorsze. Tak mi się przynajmniej zdaje;)

    PS W razie gdyby mogło to przyspieszyć bądź ułatwić pracę jestem chętna do pomocy 🙂

    Lubię to

  2. Fajna sugestia. Niebawem uzupełnię. Jeśli jesteś chętna do pomocy, to zapraszam, bo ja osobiście mam nawał roboty w pracy (urlopy i l4), więc na blog zostaje mi nie wiele czasu. Nie wiem czy potrafisz tworzyć wpisy na wordpressie, ew. w wordzie można by. Jak coś to zapraszam do kontaktu przez zakładkę na górze strony lub mailem na ale.folwark.fansite@gmail.com . Z góry dziękuję za zainteresowanie.

    Lubię to

Skomentuj

