Restauracja – sposób na więcej przyśpieszaczy

Od pewnego czasu w grze dostępna jest Restauracja, budynek podobny nieco do Karczmy, gdzie po odwiedzinach znajomego, możemy wykorzystać jego pomoc do przyśpieszenia produkcji – ale o wiele częściej niż w karczmie. Poniżej dwa przydatne screeny:

  • składniki do budowy:Screenshot_5 (1)
  • wygląd od środka:Screenshot_4 (1)
3 uwagi do wpisu “Restauracja – sposób na więcej przyśpieszaczy

    1. Mówiąc szczerze bez ogródek: raczej się na to nie zanosi. Obecnie jest za 2k, ew. za 600 przy zniżce -70%, ale i tak to sporo. Nie będę ukrywał, że gra oferuje przedmioty odpłatne, dzięki czemu może funkcjonować.

      Polubienie

  1. wiem, każdy chce zarobić. kiedyś nawet czasem dokupowałam trochę diamentów, teraz permanentny brak kasy na to nie pozwala. szczęście mi jednak czasem dopisuje w grze w kości, kura też się czasem budzi i złotym jajkiem rzuci, podobnie jabłonka, ale to już nieczęsto. ale takiej kwoty nie uzbieram, cóż, musi mi wystarczyć co mam, bo z gry rezygnować nie chcę, jest naprawdę fajna, a jak mam coś kupić do zadania, po prostu czekam… pozdrawiam Piotrze, dobrze, że jesteś, zawsze dobrze wytłumaczysz lub podpowiesz 😀

    Polubienie

Skomentuj

