Wiosenne porządki

Dziś robimy wiosenne porządki na naszym blogu Strona chwilami może nie być dostępna, ew. niektóre rzeczy mogą znaleźć się w innych miejscach. Jeśli macie uwagi i sugestie, co do blogu, piszcie w komentarzu 🙂

5 uwag do wpisu “Wiosenne porządki

  1. Jestem pełna podziwu… kiedy mowa o opóźnieniach w informowaniu na temat kwestii istotnych, to rzecz jasna padają pełne wyrzutu słowa o braku czasu i braku obowiązku prowadzenia tej strony (swoją drogą słabe wyjaśnienie – na żądanie mogę rozwinąć swoją opinię) natomiast na podążanie za dziwnym nurtem ‚wywróćmy działającą formułę do góry nogami, dajmy nowy design! po co? bo jest nowy! hura!’ to jakoś czasu nie brakuje ;/

    Lubię to

  2. Dzięki za opinie. To mam przestać dodawać informacje? Ja nie dostaję informacji o nowościach od twórców gry, muszę sam je znajdować lub korzystam z informacji, którzy inni przysyłają.

    Lubię to

  3. Widzisz, takie postawienie sprawy to już jest argument i wierz mi, ma naprawdę zupełnie inny wydźwięk, niż stwierdzenia, do których odniosłam się wcześniej… więc, mam nadzieję, bez urazy? 😉

    Lubię to

  4. Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził. Ludzie to już nawet przed samymi eventami narzekają. Jak Ty-pisząca wyżej- masz czas to załóż taką fansite i zobaczymy czy będziesz ze wszystkim na bieżąco. Niektórzy są naprawdę bezczelni.

    Lubię to

  5. Po prawej stronie bloga jest chyba wyraźne info: „Ten blog prowadzony jest przez fanów. Nie jesteśmy powiązani z twórcami gry.”

    Lubię to

Skomentuj

