Latające dywany – niezbędnik

ZADANIE: LATAJĄCE DYWANY
NAGRODA: WYTWÓRNIA DYWANÓW

2013.09.03_20h20m54s_01Uwaga: obecnie trzeba zebrać 100 wiader wody.2013.09.03_20h24m11s_01
2013.09.29_20h32m56s_01

2013.09.29_20h35m27s_02

2013.10.01_17h01m39s_01

6z6

Źródło: http://nk.pl/#ale_folwark/forum/153.

8 uwag do wpisu “Latające dywany – niezbędnik

  1. Należałoby zmienić czas robiłam 3 podejścia nie wpłacam żadnych pieniędzy i niestety brakuje czasu ,już zmieniałam kolejność kwadratów i za każdym razem to samo . Robię ostatnie podejście jak teraz nie wyjdzie to roztaje się z gra gra jest dla bogatych graczy nie należy pisać ze gra jest bezpłatna to po prostu oszustwo.Takie jest moje zdanie . A gram już dość długo .

    Polubienie

  2. a próbowałaś przed zadaniem zasiać dynie i odczekać jak urosną, a dopiero jak zaakceptujesz 3 puzzel to zdjąć te dynie, o wiele dużo czasu tobie zostanie ,i w końcu uda ci się te zadanie zrobić ^^

    Polubienie

    1. Rada pozbawiona sensu! Dynia rośnie tylko 15 min. wiele czasu się nie oszczędzi. ja również wybrałam darmową opcję gry = nie kupuję dukatów. Jak nie da się grać to zrezygnuję. Zobaczę. To zadanie dopiero przede mną.

      Polubienie

  3. Z nasadzeniem bawełny można zrobic tak że w miedzy czasie sadzimy odkrywamy puzel zbieramy i i sadzimy idzemy do następnego ja planuje go robic jako ostatni

    Polubienie

Skomentuj

